Antwoord op al je vragen
De reden van retour is voor ons onbekend. In de praktijk zien we dat zo goed als ieder product geretourneerd is omdat het formaat, de kleur of het uiterlijk niet naar wens was. Alle producten worden door ons volledig gecontroleerd zodat onze klanten er zeker van zijn dat alle producten in orde zijn die wij aanbieden.
Elk product wordt bij binnenkomst door ons volledig gecontroleerd en meer dan 24 uur getest. Zodra het product 100% in orde is keuren wij het product pas goed en komt deze bij onze voorraad te staan. Daarnaast ontvangt je bij ieder product een jaar garantie waardoor je zeker weet dat je een werkend en correct product ontvangt.
Afhalen is zeker mogelijk. Bij het plaatsen van de bestelling kun je zelf de keuze maken of je het product wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Hou wel rekening met de grootte van het product als je ervoor kiest om het product af te halen.
Zodra wij het transport hebben ingepland krijg je hier een update over per mail, hierin is de geplande bezorgdag te zien. Indien dit niet uitkomt horen wij dit graag direct, zodat we hier nog wijzigingen in kunnen aanbrengen. Op de avond voor aflevering ontvang je een herinneringsmail met een verwachte tijdvak, op de dag van bezorging zal dit tijdvak mee updaten met de planning van de bezorger. Mocht je de bezorger ondanks alles toch gemist hebben? Neem dan even contact met ons op dan helpen wij je graag uit de brand!
Jazeker! Je kunt via deze link een afspraak inplannen om te komen kijken in ons magazijn. Er zal dan een medewerker beschikbaar zijn voor vragen en een rondje meelopen om het beste model uit te zoeken.
Wanneer je een product wilt afhalen, kan je tijdens het plaatsen van je bestelling een gewenste ophaaldatum en tijd inplannen, afhankelijk van de drukte kan dit vaak al op dezelfde dag. Heb je ervoor gekozen om je bestelling te laten bezorgen, dan duurt dit ca 2 tot 4 werkdagen.
In bijna alle gevallen is de verpakking van het product niet meer aanwezig. Dit komt omdat de producten vaak aan ons worden geleverd in een verkeerde of zonder verpakking. Hierdoor hebben wij ervoor gekozen om alle producten uit de verpakking te halen. Moet het product dan alsnog ingepakt worden, zoals bij een bezorging, dan pakken wij het product opnieuw zelf in.
Klimaatkasten mogen liggend vervoerd worden, houdt er echter wel rekening mee dat de kast na ontvangst minimaal 8 uur op zijn plek moet staan, voor je de kast aansluit en aanzet.
De producten die wij aanbieden zijn retourproducten, dit betekent dat deze producten ongeacht dat ze splinternieuw zijn een vorige eigenaar hebben gehad. Hierdoor kan het product als tweedehands gezien worden en hoeven wij geen BTW te berekenen aan onze klanten. Mochten hier vragen of andere wensen voor zijn, kan er altijd contact worden opgenomen met onze klantenservice.
Wij laten al onze bestellingen bezorgen door extern koeriersbedrijf Brenger. Zodra wij uw transport hebben ingepland, ontvangt u hier een melding van per mail. De avond voor aflevering wordt er een geschatte aflevertijd gegeven welke op de dag van bezorgen ieder half uur nog bij gewerkt wordt, zo weet je exact wanneer je je bestelling kan verwachten en kom je niet voor verrassingen te staan.
Ja zeker! Wij bieden een jaar garantie aan op al onze producten.
Veel producten die wij aanbieden zijn afkomstig uit retouren, hierdoor kan het product een beschadiging bevatten dat is dan ook direct de reden waardoor wij het product voor een scherp tarief kunnen opkopen en heel voordelig kunnen aanbieden.
Op dit moment leveren wij in alle landen binnen de EU. Klik hier om een bestelling te plaatsen voor Duitsland. Voor overige internationale bestellingen kunt u onze internationale webshop gebruiken.