GRATIS Bezorging tot 32 KG

Altijd de laagste prijs

Bijdrage aan beter milieu

.

Garantie

Informatie over je garantie bij JouwKlimaatkast

Garantievoorwaarden

Op al onze producten bieden wij standaard een garantietermijn van één jaar. Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om eventuele gebreken op een zorgvuldige en klantvriendelijke manier op te lossen. Op deze pagina vindt u alle informatie over hoe u aanspraak kunt maken op garantie. Om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u vriendelijk om de stappen en werkwijze die hieronder vermeld staan zorgvuldig te volgen. Alleen aanvragen die via deze procedure worden ingediend, kunnen door ons in behandeling worden genomen.

De garantie is van toepassing op:
• Producten waarbij het defect ontstaat na afloop van het herroepingstermijn van 14 dagen, zolang dit binnen het garantietermijn van één jaar valt.
• Producten die binnen het herroepingstermijn zijn gebruikt of aangesloten en waarbij later een defect optreedt. In dat geval vervalt het herroepingsrecht, maar blijft de garantie van toepassing.

Wij wijzen u er vriendelijk op dat het transport voor zowel het aanleveren als het ophalen van het product onder de verantwoordelijkheid van de klant valt. U kunt er uiteraard voor kiezen om het product zelf te brengen, of dit te laten verzorgen door een post- of transportdienst van uw keuze. Heeft u vragen over de procedure of twijfelt u of een defect onder de garantie valt? Neem dan gerust contact met ons op – we denken graag met u mee. Zo zorgen we samen voor een passende en snelle oplossing.

Garantieproces

Constateer het probleem

Stel het probleem met uw aankoop vast (zelf of via een externe partij) en verzamel bewijs. Controleer daarna onze voorwaarden om te zien of het defect onder de garantie valt

Meld probleem

Zodra het probleem is gedocumenteerd en daadwerkelijk onder de garantie valt, vragen wij u om dit direct te melden via [email protected] Geef hierbij een duidelijke omschrijving van het probleem, voeg de documentatie toe, vermeld dat u aanspraak wilt maken op garantie en voeg uw originele aankoopfactuur bij.

Maak afspraak

Zodra uw garantieaanvraag door onze klantenservice is bevestigd, kunt u een afspraak maken via onze website. Vermeld hierbij “Garantie + Ordernummer” en voeg een geprinte aankoopfactuur bij het product. U kunt het product zelf langsbrengen of aanleveren via post of bezorgdienst.

Uw product wordt hersteld

Na ontvangst controleren wij het product. Valt het probleem onder de garantie, dan herstellen wij dit zo snel mogelijk en brengen wij u op de hoogte zodra het product klaarstaat om afgehaald te worden.

Garantieherstel afhandeling

We doen ons best om het herstelproces soepel en binnen een redelijke termijn te laten verlopen. Omdat elke situatie anders is, kunnen we vooraf geen exacte doorlooptijd geven. Wel houden we u tussentijds goed op de hoogte van de status en zorgen we voor een zo snel mogelijke afhandeling.

Vragen of opmerkingen

Heeft u nog vragen of zijn er onduidelijkheden over de garantieprocedure of het herstelproces? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice – wij helpen u graag verder.
Daarnaast kunt u op onze website terecht bij de veelgestelde vragen (FAQ), waar u mogelijk direct het antwoord vindt op uw vraag. Zo bent u snel weer geholpen.